Контраст
Шрифт

Звернення громадян

Як подати звернення до ДСНС

Письмове звернення у паперовій формі надсилається засобами поштового зв’язку на адресу: ДСНС, м. Київ, вул. О. Гончара, 55а, 01601, або подається особисто чи через уповноважену особу до приймальні громадян (кімн. 003) або через скриньки «Для звернень громадян та запитів на інформацію», які розміщено у приймальні громадян та вестибюлі центрального входу адмінбудівлі ДСНС.

При поданні звернення особисто до приймальні громадян необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу. При поданні звернення громадянином через уповноважену ним особу, повноваження її повинні бути оформлені відповідно до чинного законодавства.

Електронне звернення – письмове звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку надсилається на визначену адресу електронної пошти ДСНС: gromad@dsns.gov.ua.

Увага! Електронне звернення

Усне звернення до ДСНС викладається громадянином на особистому прийомі (приймальня громадян, кімн. 004) у дні та години, визначені графіками особистого прийому громадян керівництвом ДСНС і керівниками департаментів та інших самостійних структурних підрозділів ДСНС. Для подання усних звернень до ДСНС за допомогою засобів телефонного зв’язку необхідно звертатися за безкоштовними номерами телефонів 1545 (урядова «гаряча лінія» цілодобово) та 1536 («гаряча лінія» МВС у робочі дні та час).

Форма звернень громадян до ДСНС України

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Законодавча та нормативно-правова база:

- Закон України "Про звернення громадян"

- Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109 `Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

- Наказ ДСНС України № 127 від 10.04.2013 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у системі ДСНС України"

- Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у системі ДСНС України
 

- Інтернет-приймальня